آیین‌نامه اجرایی قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر ابلاغ شد

 

معاون اول رئیس‌جمهور، آئین‌نامه اجرایی ماده (۴۴) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران به نقل از ایلنا، با امضای معاون اول رئیس‌جمهور، آئین نامه اجرایی ماده (۴۴) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور درخصوص ایجاد زمینه‌های مشارکت در بخش‌های دولتی و غیردولتی و نظام بانکی در تأمین منابع مالی فعالیت‌های پژوهشی و فناوری، به ویژه پژوهش‌ها و فناوری‌های کاربردی – توسعه‌ای، اصلاح و ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ به پیشنهاد معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آئین نامه اجرایی ماده (۴۴) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور درخصوص ایجاد زمینه‌های مشارکت در بخش‌های دولتی و غیردولتی و نظام بانکی در تأمین منابع مالی فعالیت‌های پژوهشی و فناوری را اصلاح کرد.

همچنین با امضای معاون اول رئیس‌جمهور، آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری سازی نوآوری‌ها و اختراعات اصلاح و ابلاغ شد.

هیات وزیران نیز در جلسه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱، به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، با پیشنهاد معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور مبنی بر اصلاح «آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات» موافقت کرد.